Reviews

Op deze pagina laten we onze leden aan het woord. Bekijk hieronder alle reviews.

Zelf een review achterlaten? Vul dan onderstaand formulier in. Dit wordt ontzettend gewaardeerd

Review

quotesArtboard 1 copy 2

Eigenlijk was het de bedoeling dat mijn zoon alleen de zomerperiode ging trainen bij HVS. Maar daarna wilde hij niet meer weg, zoveel plezier heeft hij er. Als ouder ben ik ook zeer tevreden hoe alles geregeld is. Complimenten.

Maarten

Eindhoven

quotesArtboard 1 copy 2

Wij komen uit Venlo en moeten 40 minuten rijden voor elke training, maar dat is het dik en dwars waard!

Jerrely

Venlo

quotesArtboard 1 copy 2

Mijn zoon haalt zoveel plezier uit de trainingen. Zijn zelfvertrouwen is flink gegroeid. Top werk mannen en vrouwen!

Linda Pelen

Helmond

quotesArtboard 1 copy 2

Ook super voor de kleinste, die van mij is 5 en heeft uitdaging nodig. Daar zorgen ze bij de Helmondse voetbalsschool wel voor 👍🏽.

quotesArtboard 1 copy 2

Het is ongelooflijk hoeveel mijn zoon hier heeft geleerd. Na eerst 2 jaar bij een andere voetbalschool gezeten te hebben zijn we blij nu bij hvs te zitten.

Marco Peeters

Helmond

quotesArtboard 1 copy 2

Absoluut de beste voetbalschool van Nederland. Het niveau van lesgeven is ontzettend hoog. En het is gewoon een gezellige hechte groep.

Hafid

Venray